My Team

Assalamualaikum,

Hai ini saya Muhammad Faiez dari Sekolah Kebangsaan Saint Thomas Kuantan Pahang Malaysia.Saya berada dalam kelas pertama 5John. Saya Ketua Kumpulan Faiezon234.Saya akan beri tahu ahli kumpulan saya. Pertama Saya Muhammad Faiez (Ketua), Luqman Shah (Penolong ketua) dan juga, Muhammad Daniel (Biasa).

Luqman Shah adalah juara Karate-Do.Dia selalu mendapat tempat pertama di dalam pertandingan Karate-Do.

Muhammad Daniel pula belum lagi tetapi gred dia penuh dengan A. Dia seorang budak yang memang agak bijak.

Muhammad Faiez saya, saya pula telah memenangi beberapa trofi. Saya telah memenangi juara di Bera dalam pertandingan bercerita bahasa inggeris (state level).

Walaikumusalam/toce/sheshe/nandre/thank you/terima kasih/syukran/grasias/arigato haip.

Pada hari Rabu
Tarikh 1/7/2015.

Tuesday 30 June 2015

Come To This School

Come SK Saint Thomas it has a lot of fun if you go to that school . Come on lets learn the special way in SK Saint Thomas,Kuantan,Pahang,Malaysia.


No comments:

Post a Comment

My School

Guru Tersayang

Guru tersayang saya ialah Cikgu Azman bin Mat Yasin yang mengajar di Sekolah Kebangsaan Saint Thomas.Dialah yang mengajar saya bagaimana membiana blog ,dialah yang mengajar saya RBT dan TMK. semua pelajaran itu agak susah tetapi apabila cikgu Azman bin Mat Yasin mengajar saya mejadi senang sangat.



Terima Kasih untuk mengajar saya.

Thank You.

PADA HARI:Rabu
TARIKH:1/7/2015.

SK Saint Thomas

Hari ini saya belajar pelbagai benda. Saya amat bergembira kerana dapat belajar di sekolah SK Saint Thomas.



Pada Hari /on:Selasa/Tuesday
Tarikh/Date:30/6/2015

Thank you/terima kasih.